Odborna montaz


 

Obchodní podmínky

1.1 Ochrana dat

Kryon  se zavazuje, že svou zákaznickou databázi neposkytne jiným subjektům.

1.2 Závazná objednávka

Rozumí se tím vyplnění objednacího formuláře a zaslání na adresu klienta .

1.3 Zrušení objednávky ze strany prodejce


Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku, nebo její část v těchto případech:

-zboží se již nevyrábí nebo nedodává
-změnila se výrazným způsobem cena
-nejsme schopni dodat zboží v dohodnutém termínu

V případě, že jste již za toto zboží zaplatili, budou peníze převedeny zpět na Váš účet v nejkratším možném termínu a nebo Vám vráceny jiným způsobem dle vzájemné dohody.

1.4 Zrušení objednávky ze strany zákazníka

1.4.1

Zákazník má právo zrušit svou objednávku v případě, že kryon.cz nesplní dohodnutý termín dodávky.

1.4.2

V případě, že zákazník uhradil zálohovou fakturu a chce od nákupu zboží jednostranně odstoupit, může požadovat vrácení zálohy po dohodě s Kryon s.r.o.


2. Platba

2.1 Způsoby platby

-hotově na prodejně, nebo na jiném místě dle vzájemné dohody.
-převodem z účtu (na účet dle zálohové faktury)
-platba na dobírku

2.2 Druhy platby

-předem (platba podle zálohové faktury)
-dobírkou


3. Přeprava zboží

3.1 Česká republika

Zboží je dodáno do místa bydliště v rámci České republiky zdarma.  Pro snadnější doručení doporučujeme uvést číslo vašeho telefonu.

Zboží k Vám je expedováno těmito způsoby:

a) PPL dobírka a na platbu předem
b) kryon.cz transport
Část zboží rozvážíme osobně v termínech a časech dle vzájemné dohody.
c) osobně

Po dohodě je možné zboží převzít v naší prodejně na adrese:
Kryon & co,s.r.o.
Syllabova 1232/3
Ostrava Vítkovice
703 00

4. Převzetí zásilky

Doporučujeme:
a) V případě, že je zboží viditelně poškozeno, zásilku vůbec nepřebírat. Zásilka se pak vrátí k nám a Vám je zasláno jiné zboží. Takto poškozenou zásilku my pak reklamujeme u přepravce.
b) V případě, že zjistíte, že dodaný výrobek je nefunkční, je toto řešeno jako reklamace.

5. Reklamace

5.1 Obecné podmínky reklamace

Povinnosti kupujícího:
Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat o zjištěných závadách.

Kupující může oprávněnou reklamaci podat jednou z následujících možností:

a) Na e-mailovou adresu provozovatele.
b) Poštou na adresu provozovatele.
c) Reklamačním formulářem výrobce doručeným na naši adresu.
d) Osobním doručením.
Kupující je povinen uvést:
a) Číslo dodávky ( dle prodejního dokladu, dodacího listu nebo faktury)
b) Co nejvýstižnější popis závad a jejich projevů

5.2 Vrácení zboží
V souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Jakmile obdržíme kompletní, nepoškozené a nepoužívané zboží, vrátíme Vám bankovním převodem příslušnou částku za zboží.


6. Záruka

Záruční doba je 24 měsíců, při monáži a dodržení servisních intervalů až 36 měsíců.


7. Servis

7.1 Záruční servis

Záruční servis se nevztahuje na poškození způsobená neodbornou montáží, nevhodným zacházením, nebo havárií.

7.2 Pozáruční servis

Kryon s.r.o.zajišťuje i pozáruční servis. Po dohodě je možné provést servis i u zákazníka

8. Upozornění

Kryon s.r.o. si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek bez udání důvodu


Používáním tohoto internetového obchodu souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o vás a vašich nákupech za výše stanovených podmínek.

DomůDomů

Košík  

(prázdný)


+420 731 168 644
volejte (Po-Pá, 8-17h)
+420 603 462 692
volejte (Po-Pá, 8-17h)

Momentálně nejsou žádné novinky